ניתן לחייג במשך כל שעות היממה או למלא את טפסי יצירת הקשר ונחזור אליכם בהקדם
הבר המתוק לוגו

קיאק ממתקים לאירועים

תתארו לכם את הילדים רוקדים ברחבה לצלילי המוזיקה ופתאום שט לו קיאק מפוצץ בממתקים צבעוניים, טריים וטעימים. האטרקציה שמשגעת את עולם האירועים מגיעה לבר המתוק במחיר מבצע מטורף של 999 ₪ בלבד כולל הובלה ואיש צוות שיתפעל את האטרקציה על הצד הטוב ביותר. הזמינו עכשיו קיאק ממתקים לאירועים ותהפכו את החגיגה שלכם לבלתי נשכחת.

ניתן לשלב את האטרקציה עם דוכני מזון נוספים, ברי מתוקים וקינוחים ואפילו קיר דונאטס היסטרי שמתאים גם לטבעוניים! מבחר הקינוחים שלנו הוא ייחודי ומותאם לסגנונות רבים של אורחים, מה שמאפשר לכם להרכיב חבילה מתוקה במינימום מאמץ. כיום נחשב קיאק ממתקים לאירועים לאחת האטרקציות הכי פופולריות של הבר המתוק לשנת 2023 בעקבות השואו שהוא מביא איתו בשילוב של מחיר אטרקטיבי.

שאלתם את עצמכם לאיזה אירועים מתאים קיאק ממתקים? ההמלצה שלנו היא לכל אירוע שיש בו ריקודים וילדים\נערים. או במילים אחרות – לברי\בתי מצווה, בריתות, מסיבות יום הולדת ואפילו חתונות. הצוות שלנו יודע להתאים את סגנון האטרקציות בהתאם לכל אירוע באשר הוא ולהפוך את המוצר לחוויה של ממש. תוכלו להתקשר או לשלוח הודעת וואטסאפ עבור כל שאלה שעולה בראשכם, אנחנו נשמח לתת לכם את השירות המקצועי והאדיב ביותר ולנסות לתת מענה על כל הרצונות שלכם. ניפגש באירוע, צוות הבר המתוק.

אטרקציות נוספות
לקוחות ממליצים