ניתן לחייג במשך כל שעות היממה או למלא את טפסי יצירת הקשר ונחזור אליכם בהקדם
הבר המתוק לוגו

קיר צילום לבת מצווה

אין קבלת פנים מרשימה יותר! קיר צילום לבת מצווה שמגיע לרוחב של 4 מטרים וגובה של כ-2 מטרים אותו נמקם באזור קבלת הפנים באולם / מתחם האירוע שלכם, נעצב אותו מראש בהתאמה אישית לסגנון שלכם, נדפיס באיכות הגבוהה ביותר ונמקם את הקיר באזור הרצוי, יחד עם תפאורה הכוללת שטיח ועמודים בצבע לבחירתכם. יש שיקראו לזה "קיר הוליווד" \ "קיר עיתונאים" אבל אנחנו פשוט מתייחסים לזה בתור מתחם צילום מושלם שיהפוך כל תמונה למזכרת מדהימה מהאירוע.

כחלק מתהליך המיתוג אותו אנחנו מציעים לאירועי בר\בת מצווה, בריתות ואירועים עסקיים ופרטיים אחד המוצרים הפופולריים ביותר הינו קיר צילום שפשוט הופך כל קבלת פנים להיסטרית, כמו כן מדובר במוצר משלים לעמדות צילום, מה שהופך את הרקע למעניין יותר בסטריפים שיוצאים מהמדפסת. אנחנו יכולים להמשיך לשבח את האטרקציה עד מחר אבל איך אומרים? תמונה אחת שווה אלף מילים, ולנו יש כמעט אלף תמונות 😉

הזמנתם בר מתוקים או כל אטרקציה אחרת מהקטלוג שלנו לאירוע? מגיעה לכם הטבה של כ-250 ₪ על קיר צילום לבת מצווה. המחירים הנ"ל כוללים את העיצוב, ההובלה, ההקמה, ההדפסה, התפאורה וכמובן את הפירוק בסוף האירוע. את השמשונית (הרקע שיופיע בקיר) תוכלו גם לקבל בסוף האירוע ולשמור אותו. אנחנו נשמח לענות לכם על כל שאלה נוספת בטלפון, באמייל או בוואטסאפ ולקחת חלק באירוע שלכם. תנו לנו הזדמנות למתג לכם את בת הצווה ולהפוך את כלת האירוע למלכה ליום אחד.

אטרקציות נוספות
לקוחות ממליצים