ניתן לחייג במשך כל שעות היממה או למלא את טפסי יצירת הקשר ונחזור אליכם בהקדם
הבר המתוק לוגו

שולחן מתוקים לבת מצווה

אנו מספקים שולחן מתוקים לבת מצווה בכל חלקי הארץ

הבת הגיעה לגיל 12 ואתם מרימים לה אירוע בת מצווה מהסרטים? אנחנו בבר המתוק מספקים שירותי שולחן מתוקים לבת מצווה בכל חלקי הארץ! בר המתוקים שלנו יהפוך את האירוע שלכם למושלם, הוא ישדרג את האירוע בצורה מדהימה, עיצוב הבר יהיה תואם לעיצוב ולקונספט האירוע, הבר יכיל קינוחים מרהיבים וטעימים במיוחד שכל האורחים באירוע ייזכרו לעוד המון זמן.

אירוע בת מצווה זה אירוע בלתי נשכח בו הילדה הקטנה הופכת לגדולה והדרך הטובה ביותר לציין זאת היא באמצעות חגיגה בלתי נשכחת אשר תגרום שמחה רבה הן לכלת השמחה והן לאורחים אשר מגיעים להשתתף בשמחה שלה.

בעת ארגון אירוע בת מצווה יש לדאוג לאוכל וכמובן לא לשכוח את המתוקים. שולחן מתוקים לבת מצווה נחשב לאחת האטרקציות המרכזיות ביותר.

זקוקים לשולחן מתוקים לבת מצווה שלכם? הבר המתוק כאן בשבילכם
שולחן מתוקים מעוצב לכל אירוע
שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר
מגוון רחב של קינוחים
שירות איכותי ומקצועי
להזמנות חייגו: 077-804-8273
סיפקנו שירות שולחן מתוקים לאלפי לקוחות לכל סוג אירוע.
שולחן מתוקים לבת מצווה

השאירו כאן את פרטיכם ונציג יחזור אליכם עם הצעה מגרה במיוחד

יתרונות של שולחן מתוקים לבת מצווה

אירוע בת מצווה זה אירוע בלתי נשכח בו הילדה הקטנה הופכת לגדולה והדרך הטובה ביותר לציין זאת היא באמצעות חגיגה בלתי נשכחת אשר תגרום שמחה רבה הן לכלת השמחה והן לאורחים אשר מגיעים להשתתף בשמחה שלה. 

בעת ארגון אירוע בת מצווה יש לדאוג לאוכל וכמובן לא לשכוח את המתוקים. שולחן מתוקים לבת מצווה נחשב לאחת האטרקציות המרכזיות ביותר.

בחירת מתוקים ברמה גבוהה

תכנון אירוע כמו בת מצווה מחייב תכנון מקיף על מנת להפוך את החגיגה לאירוע בלתי נשכח. לצד הבחירה באולם ותכנון החגיגה לפרטים הקטנים, ראוי להקדיש מחשבה גם לנושא המתוקים. ילדים בגילאי מצווה אוהבים מתוק ולכן כדאי להשקיע מחשבה רבה בבחירת שולחן מתוקים לבת מצווה. בחירה בממתקים תוצרת יד ולא ממתקים תעשייתיים תשדרג את האירוע ותגרום לחוגגים לזכור את האירוע לתקופה ארוכה בשל ההשקעה הרבה מצד המארגנים.  

הגשה של מגוון מתוקים: אפשר להגיש לאורחים מגוון רחב של מתוקים למשל מפלי שוקולד או ממתקים העשויים משוקולד לבן או שוקולד חלב.

בחירת הקונספט: לצד המתוקים השונים, חשוב מאוד בשלב הראשון להקדיש זמן לבחירת קונספט אשר יגרום לאפקט הוואו- אפקט אשר יגרום לאורחים להתלהב יתר על המידה. כדי לשלב את הממתקים, כדאי לבחור קודם קונספט מוצלח. כך לדוגמה בחגיגת בת מצווה ניתן לשלב צבעים אוהבים על כלת השמחה.

חברה מקצועית בתחום בעלת רזומה עשיר תהיה אחראית על יצירת קשר עם קונדיטור מקצועי אשר ישדרג את האירוע באמצעות הכנת מתוקים תוצרת עצמית ובהתאם להעדפות האישיות של החוגגים. לצד הממתקים הרגילים כמו עוגות שוקולד, ניתן למצוא גם מתוקים עם טוויסט אישי המשדרגים כל אירוע בת מצווה.

טרם האירוע, הקונדיטור יקפיד להיפגש עם המתכננים על מנת להבין את הקונספט של האירוע.  ישנן כלות שמחה המעדיפות את המתוקים בהשראת סדרת טלוויזיה או בהשראת סרט אהוב ועל הקונדיטור לדעת זאת טרם ההכנות.

עיצוב השולחן

היום אי אפשר לתכנן אירוע כמו חגיגת בת מצווה בלי להקדיש מחשבה רבה לעיצוב שולחן מתוקים לבת מצווה. לצורך כך, ניתן לשכור את השירות של החברה המתמחה בכך על מנת לעצב את את השולחן בצורה יפה ובלתי נשכחת. במסגרת עיצוב השולחן חשוב מאד להקפיד על דרכי גישה למתוקים על מנת לאפשר לאורחים להגיע בשלום לכל המתוקים ולא לגרום להם להסתובב הלוך וחזור.

על מנת לעצב שולחן מתוקים מעניין אשר ימשוך את תשומת הלב של האורחים כדאי להקדיש מחשבה לנושא סידור הממתקים- כדאי לפזר את הממתקים וחלק להשאיר באריזות אישיות. עוד במסגרת הסידור כדאי לעשות שימוש בכלים בגבהים שונים על מנת לייצור עניין רב. כדאי לעשות שימוש בכלי זכוכית לטובת הנראות של ממתקים צבעוניים אשר יתפסו את העין של האורחים שלכם. 

ליצירת מראה מרשים ניתן להוסיף גם אלמנטים צבעוניים כמו סרטים או למשל קישוטי נייר – מדובר באלמנטים אשר יוסיפו רבות וישדרגו את השולחן. שימו לב, כדאי גם לדאוג לרקע השולחן על מנת לייצור אווירה מושלמת. כך למשל אפשר להכין רקע של קיר ממספר אלמנטים כמו למשל בלונים א מפיות חד פעמיות.

שאלות ותשובות בנושא שולחן מתוקים לבת מצווה

בוודאי, ניתן לעצב את שולחן המתוקים, הרקע שלו ואפילו את הקינוחים שבו בכל נושא שתבחרו על מנת להתאים את האטרקציה לאווירת האירוע.

כמובן, בין הקינוחים שאנו מספקים יש מגוון רחב של קינוחים פרווה ברמה גבוהה.

בוודאי, אנחנו בבר המתוק מספקים מגוון רחב של שירותי שולחן מתוקים לכל סוגי האירועים.

אטרקציות נוספות
לקוחות ממליצים