ניתן לחייג במשך כל שעות היממה או למלא את טפסי יצירת הקשר ונחזור אליכם בהקדם
הבר המתוק לוגו

בר מתוקים לחינה

אנו נותנים שירותי בר מתוקים לחינה בפריסה ארצית

חוגגים חינה ורוצים לשדרג את האירוע? הגעתם בדיוק למקום הנכון! אנחנו בבר המתוק יודעים להקים בר מתוקים לחינה ברמה הגבוהה ביותר שיש, בר מפואר ומעוצב בדיוק לאירוע שלכם, איכות ומקצועיות שתשאיר אתכם ואת האורחים שלכם בהלם [חיובי כמובן], וכשיסתיים האירוע – האורחים שלכם ידברו עוד הרבה על הטעמים והאיכויות שהוגשו בבר המתוקים באירוע שלכם.

יש לכם אירוע חינה ואתם מחפשים דרך מקורית להרשים את האורחים שלכם? אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות בר מתוקים לחינה. בר מתוקים מפואר מלא בכל טוב אשר יגרום לאורחים שלכם לשמוח וליהנות. לצורך כך, כדאי להסתייע בשירות של חברה מקצועית אשר באמצעותה תוכלו לכלול שורה ארוכה של מתוקים לשביעות הרצון של האורחים שלכם והכל ברמה הגבוהה ביותר.

מחפשים בר מתוקים לחינה? זה המקום המתאים
בר מתוקים מעוצב לכל סוג של אירוע
שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר
מגוון רחב של קינוחים ומתוקים
שירות איכותי ומקצועי
להזמנות חייגו: 077-804-8273
סיפקנו בר מתוקים לאלפי לקוחות לכל סוג אירוע.
בר מתוקים לחינה

השאירו כאן את פרטיכם ונציג יחזור אליכם עם הצעה מגרה במיוחד

צורת הגשה מקורית

בשנים האחרונות ניתן לראות זוגות רבים משקיעים לא מעט בעיצוב בר המתוקים באירוע החינה מתוך ידיעה כי מדובר בטקס משמעותי ביותר וחשוב הנערך לפני החתונה.  מדובר בטקס מסורתי אשר רבים בוחרים להשקיע בו משאבים רבים במטרה ליהנות.

אירוע חינה מתקיים לפני החתונה, אבל אל תטעו, מדובר באירוע של שמחה במסגרתו החתן והכלה חוגגים עד אור הבוקר עם האורחים שלהם. הדרך הטובה ביותר לחגוג היא באמצעות מתוקים מכל הצורות והגדלים. כאשר מדמיינים בר מתוקים לחינה רואים לנגד העיניים סוגים שונים של מתוקים ומדובר בצורת הגשה אשר מושכת תשומת לב- כל אחד יכול להגיע אל הבר לקחת משם את המתוקים העדיפים

  • אילו מתוקים ניתן למצוא
  • בשולחן:
  • מופלטות
  • מעמולים
  • כדורי בצק מתוקים
  • עוגיות שקדים
  • סיגרים מתוקים


המטרה של המתוקים היא למשוך את תשומת הלב של האורחים ולגרום להם ליהנות מהאירוע בצורה הטובה ביותר. לצד זאת, חשוב מאוד להקפיד על עיצוב מקצועי ומעניין. הקפדה על עיצוב מעניין תאפשר לעצב את השולחן בצורה טובה, כך האורחים יוכלו לגשת בקלות לבר ולבחור את המתוקים. הצורה הקלאסית בה הבר גבוה והממתקים מסודרים בצורה המאפשרת לכולם להגיע אליהם תהיה הבחירה הטובה ביותר. כך האורחים יכולים ליהנות משלל המתוקים ולוודא כי יש להם גישה נוחה למתוקים מכל מקום בבר.

מיקום בר המתוקים

את בר המתוקים לאירוע החינה נהוג למקם בכניסה לאולם  וגם למקם אותו בצד הרחבה. מה הוא כולל? בין היתר שלל מתוקים טעימים במיוחד המשמחים את האורחים. כאשר מדברים על מתוקים לחינה בסופו של דבר מדובר במתוקים הנכללים בטקס החינה וכוללים בין היתר טעמים מתוקים, צבעוניים ועשירים במיוחד. הבר כולל את העוגיות המסוריות הנכללות בטקס החינה כמו פירות העונה וג'אבן לפי הנהוג בטקס החינה.  על מנת להשלים את האירוע ניתן לשלב עמדות תה בכלים מקוריים התורמים ליופי רב.

בר מתוקים לחינה בעיצוב אישי

לכל אחד מאיתנו העדפה אישית ולכן בעת עיצוב בר מתוקים לחינה חשוב מאוד להיות שלמים עם הטעמים ועיצוב הבר. לצורך כך, חשוב לשכור את שירותיה של חברה מקצועית ובעלת ניסיון רב בתחום. חברה מקצועית תכלול צוות מומחים בתחום אשר יש ביכולתם להתאים את העיצוב של השולחן בצורה הטובה ביותר.

חברה מקצועית המספקת שירותי בר מתוקים לחינה תדאג לארגן עבורכם את העמדה המתוקה ביותר בהתאם לאירוע שלכם ומספר המשתתפים וכן מסגרת התקציב העומדת לשירותכם. כאשר אתם בוחרים בחברה מקצועית ובעלת ניסיון רב בתחום אתם יכולים להיות בטוחים כי תקבלו את השירות הטוב ביותר והתמורה הטובה ביותר לכסף שלכם.

הצוות המקצועי שלנו ידאג ללוות אתכם החל מתחילת האירוע ועד לסיומו וכך יהיה ניתן להבטיח כי הכל יהיה חלק ללא בעיות מסוימות. הצוות שלנו יוודא כי המתוקים יגיעו אל האורחים שלכם טריים ואיכותיים. לכל אחד מאיתנו יש העדפות אישיות הן בבחירת המתוקים והן בבחירת עיצוב הבר וכאן נכנס לתמונה צוות של מומחים בתחום אשר יש ביכולתו להעניק לכם את השירות המקצועי ביותר המבוסס על סיפורי הצלחות.

שאלות ותשובות בנושא בר מתוקים לחינה

בבר קינוחים לחינה תוכלו למצוא קינוחים מותאמים לאירוע כמו: מופלטות, מעמולים, ספינג', עוגיות שקדים ועוד.

ניתן לעצב בר קינוחים לכל אירוע ובכל סגנון, כמובן שגם לחינה ניתן לעצב את הבר בסגנון מסורתי.

כמובן, בין הקינוחים שאנו מספקים יש מגוון רחב של קינוחים פרווה ברמה גבוהה.

אטרקציות נוספות
לקוחות ממליצים